סקר 11.08.2022: צרכני תכשיטים עדיין מעדיפים את החוויה בחנות


81% מהנשאלים רכשו את טבעת האירוסין בחנות תכשיטים
11.08.2022

סקר חדש של סוכנות ביטוח התכשיטים האמריקאית BriteCo מראה כי “צרכנים עדיין מעדיפים לרכוש פריטים יקרים באופן אישי בחנויות קמעונאיות”, כך דווח ב-Instore Magazine.

פחות מ-1 מ-5 נשאלים בסקר אמרו כי ירכשו   טבעת אירוסין אונליין מבלי לראות אותה במו עיניהם. 81% מהנשאלים רכשו את טבעת האירוסין בחנות התכשיטים, 10% מהם רכשו את הטבעת באתר של חנות התכשיטים, ו-9% רכשו טבעת אירוסין באתר תכשיטים שפועל רק אונליין
עוד עולה מהסקר כי צרכנים צעירים “מתחילים את חווית קניית התכשיטים שלהם אונליין, אפילו כשמדובר בפריטים יקרים ” ומסיימים את הקנייה בחנות.

כשצרכנים נשאלו מדוע הם קונים את טבעת האירוסין באופן אישי בחנות התכשיטים, הסיבה המובילה הייתה אמינות (42%) . קונים אחרים ציינו בין היתר נוחות קנייה (41%), השוואת מחירים (35%) ותגובות של חברים/משפחה על המוצר שרכשו